З. К. Хакназарова, В. Т. Исакулов
- Мaқoлaда олий таълим тизимида бўлажак касб таълими ўқитувчиларини тайёрлаш жараёнида уларнинг ахборотли-график компетентлигини инновацион-контекстли таълим технологияси асосида ахборот-коммуникацион технологияларни интеграциялаш йўли билан шакллантиришнинг педагогик шарт-шароитлари кўриб чиқилган.
- В статье рассматриваются педагогические условия формирования информационно-графической компетентности на основе инновационно-контекстной технологии обучения с помощью интеграции информационно-коммуникационных технологий в процесс подготовки будущих учителей профессионального образования в системе высшего образования.
- Тhi article is about pedagogical conditions of forming information-graphic competence based on innovative-context educational technology with integration of information-communication technologies into preparing process of the future vocational trainers at the high education system.
-
Таянч сўзлар: инновация, компетентлик ёндашуви, контекстга йўналтирилган технология, контекстлар, ахборот - коммуникацион технологиялар, ахборотли-график компетентлик, амалий дастурлар, кийимларни лойиҳалаш, AutoCad-2010, TechSmith CamtasiaStudio, видеороликлар.
-
Ключевые слова: инновация, компетентосный подход, контекстная технология обучения, контексты, информационно-коммуникационные технологии, инфорформационно-графическая компетентность, прикладные программы, проектирование одежды, AutoCad-2010, TechSmith CamtasiaStudio, видеоролики.
Key words:innovation, competence approach, context educational technology, information communication technologies, information-graphic competence, application, designing clothes, AutoCad-2010, TechSmith CamtasiaStudio, video clips.
- ФОЙДАЛАНИЛГАН АДАБИЁТЛАР РЎЙХАТИ:
1. И.А.Каримов “Юксак билимли ва интеллектуал ривожланган авлодни тарбиялаш мамлакатни барқарор тараққий эттириш ва модернизация қилишнинг энг муҳим шарти. // “Маърифат” газетаси, 2012 й.
2. Зуфаров Ш. Педагогик инноватика. – Т.: “Fan va texnologiya”, 2012. 11-57 б.
3. Структура ИКТ компетентности учителей. Рекомендации ЮНЕСКО. – М., 2011. -11 б.
4. Вербицкий А. А., Ларионова О.Г. Личностный и компетентностные подходы в образовании: проблемы интеграции. М.: Логос, 2009.163-167 с.5. Алимов У.Т., Хакназарова З.К. Компьютерда лойиҳалаш. Ўқув қўлланма. – Т.: ТТЕСИ, 2014. -230 б.
Зиёда Камолиддиновна Хакназарова - Тошкент тўқимачилик ва енгил саноат институти Касб таълими кафедраси ассистенти, тел: (+99891)162-16-91. E-mail: Ziyodaxon010187@mail.ru.
Вохид Тўлаганович Исакулов - Тошкент тўқимачилик ва енгил саноат институти Касб таълими кафедраси доценти, техника фанлари номзоди, тел: (+99893)528-83-78. E-mail: Isakulov@mail.ru.
-
·
- ФОЙДАЛАНИЛГАН АДАБИЁТЛАР РЎЙХАТИ: